Kilka miesięcy temu pisaliśmy o podobnej akcji przeprowadzanej przez HTC. Niestety, w tamtym przypadku dotyczyła ona Stanów Zjednoczonych, więc mogliśmy tylko pozazdrościć użytkownikom smartfonów zza wielkiej wody. Tym razem jest inaczej, choć sprawa też nie wygląda aż tak bardzo różowo, jakby się to na początku mogło wydawać.
Najważniejszy (i godne pochwały!) jest fakt, że ta akcja serwisowa dotyczy Polski. To ważne zastrzeżenie – chodzi wyłącznie o te telefony, które zostały zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Nie możemy zatem kupić telefonu za granicą (np. za pośrednictwem serwisu aukcyjnego) i dać go do naprawy tylko dlatego, że jesteśmy obywatelami naszego pięknego kraju.
Inne zastrzeżenie dotyczy samej naprawy. Można z niej skorzystać tylko raz, więc… starajmy się nie zbijać szybek w smartfonach Samsunga zbyt często.
Gorsze jest jednak kolejne zastrzeżenie – promocją nie są objęte te telefony, które kupiliśmy w ramach promocji oferowanych przez operatorów sieci komórkowych. Jeśli zatem kupimy telefon Samsunga “za złotówkę” (w ramach abonamentu) w dowolnej polskiej sieci komórkowej, promocja przestaje obowiązywać.
I jeszcze jedno, chyba najbardziej restrykcyjne zastrzeżenie – modele. Na razie promocją objęty jest tylko jeden smartfon Samsunga, pewnie już domyślacie się jaki. Chodzi o Galaxy S5, w każdej z jego wersji kolorystycznych. Aby skorzystać z promocji, należy zarejestrować telefon w ciągu 30 dni od momentu jego zakupu, korzystając z tej strony. Promocja trwa do 16 czerwca 2014 roku, a po zarejestrowaniu ochrona smartfona obowiązuje przez rok.