– Formuła 1 reprezentuje najwyższy poziom innowacji technologicznej w najlepszym stylu, co idealnie odpowiada wizji marki i firmy LG Electronics – powiedział Dermot Boden, dyrektor ds. marketingu w LG Electronics. – Uważamy, że zawody F1 są bardziej ekscytujące i elektryzujące niż jakikolwiek inny sport. Z taką samą pasją i energią myślimy o LG – dodaje. – LG jest liderem w dziedzinie elektroniki i pionierem w zakresie nowoczesnych technologii, oferującym innowacyjne rozwiązania o niepowtarzalnym stylu. To doskonale pasuje do wizerunku Formuły 1 – powiedział Bernie Ecclestone, dyrektor generalny Formula One Group. – Mamy ze sobą wiele wspólnego. Bardzo się cieszę z nawiązania tej współpracy oraz z nowych rozwiązań technologicznych, jakie ona przyniesie – cieszył się Ecclestone.
Firma LG, jako oficjalny dostawca systemu przetwarzania danych zbieranych w trakcie wyścigów Formuły 1, będzie wymieniania w oficjalnej usłudze relacji na żywo (ang. live timing) oraz w powiązanych z nią materiałach graficznych prezentowanych w telewizji. LG uzyska także obszerny pakiet praw do marketingu na całym świecie, powiązanych z marką “Formula 1”.
– W obecnej sytuacji ekonomicznej firmy muszą podejmować strategiczne decyzje dotyczące wydatków – dodaje Boden. – W LG uważamy, że najważniejsze są inwestycje we własną markę i starannie przeanalizowaliśmy dostępne opcje marketingu i sponsoringu. Jestem przekonany, że ta ciekawa współpraca w dłuższej perspektywie najlepiej podkreśli możliwości naszych firm- podsumowuje marketingowiec LG.