Dane sprzedażowe firmy GfK-Chart Track monitorującej rynek pokazują, że czwarty kwartał zeszłego roku był rekordowym w historii marki Xbox 360, która sprzedawała się prawie dwukrotnie lepiej niż w analogicznym okresie roku 2007.
– Koniec roku 2008 okazał się dla nas bardzo dużym sukcesem – powiedział Piotr Pągowski, dyrektor w dziale rozrywki Microsoft. – Niespotykana do tej pory skala sprzedaży naszej konsoli to efekt rozpoznawalnej marki Xbox 360 w Polsce, agresywnej polityki cenowej, a także dostępu do największej biblioteki najlepszych gier. Wkraczamy w rok 2009 z przekonaniem, że oferujemy najlepszą jakościowo rozrywkę w rozsądnej cenie. – dodał Pągowski. Niestety, polski oddział Microsoftu wciąż milczy na temat umożliwienia polskim użytkownikom konsoli Xbox 360 korzystania z platformy Xbox LIVE, której jak nie było na naszym rynku, tak nie ma.