Zarządy obu spółek podkreślają, że pomimo zmiany marki, faktycznym operatorem salonów nadal będzie Karen S.A. Teraz jednak będzie w pełni korzystał ze wsparcia działów: zakupów, marketingu i logistyki Komputronik S.A. Dzięki temu możliwa będzie znaczna optymalizacja kadry i zasobów. Komputronik S.A. jest w posiadaniu 57% udziałów w Karen S.A.
Komputronik i Karen łączą siły
Zmiana, zdaniem obu firm, pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży obu spółek oraz planowanie strategii marketingowej Grupy Komputronik, która jest większościowym udziałowcem Karen S.A. Z badań ilościowych wynika, że rozpoznawalność marki Komputronik w jej grupie docelowej sięga 60%, zaś dobrą znajomość tej marki deklaruje nieco ponad połowa potencjalnych klientów. W przypadku Karen rezultaty te wynoszą odpowiednio, 21% oraz 15%. Wyraźnym potwierdzeniem wyników badań jest ponad 100-procentowa poprawa wyników sprzedaży salonu Karen w poznańskim Centrum Handlowym Panorama po tym, jak pilotażowo dokonano zmiany nazwy salonu na Komputronik.25.02.2009|Przeczytasz w 1 minutę