Internet Standard, magazyn nowej gospodarki, który od kilku lat organizuje cenione w branży konferencje, przygotował kolejne cykliczne wydarzenie związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online (26-27 lutego) ma na celu przybliżenie jej uczestnikom możliwości skutecznego wykorzystania ograniczonych budżetów reklamowych, które jak przewidują eksperci będą w dużej mierze “przesuwane” z reklamy tradycyjnej do internetowej.
Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online kierowana jest szczególnie do pracowników działu marketingu, domów mediowych, agencji interaktywnych, menedżerów marketingu i sprzedaży oraz osób odpowiedzialnych za markę lub produkt.
Konferencja: 26 – 27 lutego 2009 r.
Miejsce: Warszawa, Budynek Agory ul. Czerska 8/10
Organizator: Internet Standard
Szczegóły i zgłoszenia: InternetStandard.pl