Do tej pory przetestowanie projektora było niemożliwe przed dokonaniem jego zakupu. Żaden z dużych sklepów z elektroniką nie umożliwiał takiej usługi, a przecież, jak twierdzi szef firmy Prono Adam Albiński. – Znajomość wszystkich parametrów projektora oraz możliwość zobaczenia, jak tak naprawdę działa powinno być wg mnie podstawą dokonania zakupu – mówi Albiński. Klient chce dotknąć urządzenia, obejrzeć z bliska, na spokojnie zastanowić się nad dokonaniem sporego w gruncie rzeczy wydatku. – Wielu ludzi błędnie myśli, iż jasność projektora (w kinie domowym) jest jego najważniejszą cechą użytkową, według której klasyfikuje się projektory na lepsze i gorsze. Niestety, to błędne myślenie, ponieważ to kontrast jest o wiele ważniejszym atrybutem, o czym nie każdy klient musi wiedzieć. – mówią sprzedawcy z salonu.
Projektory inaczej wyświetlają obraz w ciemnych, małych pomieszczeniach, niż dobrze naświetlonych halach sklepowych. Doradcy w warszawskim salonie projekcji multimedialnej starają się dobrać wszelkie jego parametry do opisanych przez klienta warunków, w których projektor będzie w przyszłości funkcjonować.