Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych prac studentów, inspirowanych hasłem promującym serię notebooków Lenovo IdeaPad “Ideas Everywhere”, w ramach trzech grup projektów:
- reklama prasowa notebooka IdeaPad Y530 (projekt graficzny 2D),
- prezentacja produktu/ produktów Lenovo z linii IdeaPad (prezentacja
w technologii FLASH), - projekt stoiska/ prezentera przeznaczonego do eksponowania notebooka Lenovo IdeaPad Y530 lub całej serii laptopów IdeaPad (projekt 3D w formie wizualizacji graficznych).
Każdy uczestnik konkursu będzie mógł przygotować do 3 prac konkursowych, po jednej do każdej z wyżej wymienionych kategorii. Prace konkursowe będzie można nadsyłać do 31 marca 2009 r. włącznie.
Studenci będą mogli wziąć udział w konkursie po wcześniejszym zalogowaniu się na specjalnym, dedykowanym konkursowi portalu www.ideaseverywhere.pl, gdzie znajdą wszystkie informacje dot. konkursu. Platforma ta będzie także miejscem umieszczania przez młodych grafików/ projektantów wykonanych przez siebie prac.
Osoby, które wezmą udział w konkursie “Ideas Everywhere” otrzymają od organizatorów materiały graficzne potrzebne do opracowania projektu. Przygotowane prace zostaną ocenione przez komisję konkursową, która wyłoni po 3 finalistów konkursu z każdej kategorii.
Zwycięzcy pierwszego miejsca zostaną wyróżnieni multimedialnymi notebookami Lenovo IdeaPad Y530. Uczestnicy, którzy zajmą drugie miejsca otrzymają jednorazowe stypendia w wysokości 2 000 zł, natomiast autorzy trzeciego, najlepszego w danej kategorii projektu, otrzymają w nagrodę tablet Pentagram Titan.
Wyniki konkursu “Ideas Everywhere” zostaną ogłoszone 15 kwietnia 2009 r. na stronie www.ideaseverywhere.pl.