Ciche, stabilne karty graficzne N250GTS

MSI przygotowało dwa modele podkręconych sprzętowo kart: MSI N250GTS-2D1G, wyposażona w 1 GB pamięci DDR3 i chłodzenie z czterema rurkami cieplnymi oraz MSI N250GTS-2D512, wyposażonej w 512MB pamięci i chłodzenie Seaweed-Blade. Do obu kart MSI dodaje za darmo pełną wersję gry Tomb Raider: Underworld.
Ciche, stabilne karty graficzne N250GTS

Karta graficzna N250GTS-2D1G korzysta z wentylatora składającego się z czterech rurek cieplnych o przekroju 6mm każda, które zwiększają rozproszenie ciepła o 20% w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami. Rurki cieplne wraz z miedzianą podstawą i dużym radiatorem tworzą efektywny system chłodzący. Zastosowany w tej karcie dwuslotowy układ chłodzenia, w połączeniu z rurkami cieplnymi i wentylatorem, obniża temperaturę nie tylko procesora graficznego, ale również pamięci karty, kondensatorów, układów MOFSET i innych komponentów, zwiększając tym samym możliwości podkręcania karty MSI N250GTS-2D1G.

Inny model oparty na chipsecie GeForce GTS 250 – karta N250GT-2D512 – używa nowego rozwiązania chłodzącego. Jest to wentylator Seaweed-Blade, który dzięki unikalnemu kształtowi łopatek zwiększa natężenie przepływu powietrza, ale nie zwiększając przy tym poziomu hałasu. Taki układ chłodzenia działa nie tylko bardzo wydajnie, ale i niezwykle cicho.

Kondensatory to kluczowy element zasilania systemu, gdyż mają ogromny wpływ na jego stabilność. Obecnie najczęściej używane są dwa rodzaje kondensatorów: elektrolityczne i polimerowe. Jednakże testy udowadniają, że kondensatory polimerowe są bardziej wytrzymałe i zapewniają stabilniejsze zasilanie. Ponadto, nie ma w nich cieczy elektrolitycznej i użytkownik nie musi się martwić o ewentualny wyciek. Warto więc podkreślić fakt, że wszystkie kondensatory w kartach MSI z rodziny N250GTS są polimerowe, co podnosi jakość produktu.

Karty MSI z rodziny N250GTS obsługują technologię PhysX, która podczas korzystania z gier zgodnych z DirectX 10, odwzorowuje rozmaite efekty sprawiając, że gracz niemalże zatapia się w wirtualnej rzeczywistości.