Według danych z pierwszych trzech miesięcy działania eKonta, najczęściej korzystają z niego wierni i długoletni klienci Ergo Hestii. To niemalże 70 procent wszystkich użytkowników platformy. eKonto jest świetnym rozwiązaniem dla młodszych klientów. Jego przeciętny użytkownik ma 35 lat, jednak do gustu przypadło ono także bardziej wiekowym klientom – najstarszy użytkownik skończy w tym roku 72 lata. Platforma do obsługi ubezpieczeń wzbudziła zainteresowanie głównie mężczyzn – jedynie co trzeci użytkownik eKonta to kobieta.
Eksperci sprawdzili także, jak szybko dzięki eKoncie można zlikwidować szkodę. Średnio to niecałe 14 dni (od momentu zgłoszenia do wypłaty odszkodowania). Rekordowe tempo likwidacji szkody to zaledwie 3 dni.
Dzięki platformie klienci mogą na bieżąco oglądać posiadane polisy, modyfikować dane osobowe, zgłaszać sprzedaż samochodu on-line, wystawiać zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia, płacić za polisy, czy też kontaktować się z doradcami ubezpieczeniowymi.
eKonto dedykowane jest klientom indywidualnym, którzy zawarli umowę ubezpieczenia (polisy majątkowe) ze STU Ergo Hestia SA po 1 stycznia 2009 roku.