Wraz z pozostałymi wersjami serii 0.3.x, ta również jest w stadium alfa, więc nie należy oczekiwać, że będzie działać poprawnie na każdym sprzęcie, czy też z każdą aplikacją.
Dokładna lista zmian dostępna jest pod tym adresem. Natomiast poniżej znajdziecie podsumowanie najważniejszych:
- Ograniczono zapotrzebowanie na RAM do 32MB. Teoretycznie można zainstalować ReactOS z 24 MB a uruchomić – z 20 MB
- Zaimplementowano nowy, ulepszony interfejs Hyperspace Mapping kernela, szybszy od poprzedniego o ponad 300%
- Usprawniono procedury sprawdzania zabezpieczeń Object Manager w kernelu, dające blisko 500% wzrost wydajności, szczególnie odczuwalne podczas operacji na dużych porcjach danych, zarówno plików jak i rejestru
- Poprawiono liczne błędy w NDIS i AFD, co zwiększyło kompatybilność ze sterownikami sieci różnych firm, zwiększając tym samym listę obsługiwanych kart sieciowych i poprawiając stabilność stosu sieci/li>
- Zaimplementowano wstępne wsparcie dźwięku za pomocą nowej usługi – Kernel Streaming i biblioteki Port Class. Można odtwarzać dźwięk w Winampie i Foobarze na karcie dźwiękowej zgodnej z AC97
- Szereg poprawek dla konsoli cmd, umożliwiające uruchamianie skomplikowanych skryptów, włączając w to nasze własne środowisko kompilacji – ROSBE
- Poprawiona część modułu GDI w trybie kernela, czyli win32k wyeliminowała szereg błędów rysowania, we wszystkich trybach ilości kolorów
- Komponenty WINE uaktualniono do najnowszych stabilnych wersji