W ciągu doby na serwisie rejestruje się około tysiąca nowych użytkowników. Każdego dnia gronowicze dodają około 60 tysięcy wypowiedzi na gronach tematycznych (forach zainteresowań). Grona tematyczne to nie tylko miejsce spotkania ludzi o podobnych zainteresowaniach, ale również szansa bezpośredniej komunikacji poszczególnych firm z jej klientami.
– Aktualnie koncentrujemy się na doskonaleniu istniejących funkcji Grona, tak by maksymalnie ułatwić i uatrakcyjnić użytkownikom nawigowanie po nim oraz docieranie do ciekawych informacji. Grono.net to nie tylko serwis, w którym można pooglądać fotki bliższych i dalszych znajomych, to także wielka tablica ogłoszeń, które pojawiają się na pierwszych stronach wyszukiwarki Google i program zniżkowy, dzięki któremu można między innymi zjeść pizze nawet 45% taniej w całym kraju – dodaje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Spośród wielu funkcji gronowicze mają między innymi możliwość zamieszczania na profilu lub gronie tematycznym ankiet, dzięki którym mogą poznać opinie innych userów na dowolny temat lub zwyczajnie się pośmiać. Obecnie, użytkownicy oddają około 200 tysięcy głosów na dobę w przeprowadzanych ankietach.