Gestor GT – elastyczny system zarządzania relacjami z klientem

Program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji. Może pracować samodzielnie lub współpracować z Subiektem GT. Oba programy wzajemnie się uzupełniają, tworząc kompleksowy pakiet wspomagający sprzedaż i obsługę klienta.
System pojawi się na rynku 18 maja
System pojawi się na rynku 18 maja

Możliwości programu:

  • możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy, rozmowy internetowe, e-maile
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie
  • elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania (w tym InsTYNKT)
  • pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT) – wspólne kartoteki towarów i kontrahentów, stany magazynowe, poziomy cen, rabaty, jednostki miar, promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów, obsługa wielu magazynów, możliwość wystawiania dokumentów handlowych
  • przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych dla pojedynczego klienta lub zbiorczo – dla grupy klientów
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, edytowalne słowniki, pola własne, możliwość definiowania własnych scenariuszy transakcji)
  • rozbudowana obsługa poczty elektronicznej (możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych, rozpoznawanie e-maili klientów, historia kontaktów z klientem, tworzenie korespondencji seryjnej)
  • możliwość wystawienia zamówień na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie
  • możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet)
  • wygodny system notatek
  • wydruki graficzne (tzw. lejek sprzedaży)
  • biblioteki dokumentów