Rewolucja na portalu Epuls.pl

Najstarszy polski serwis społecznościowy dla młodzieży przeszedł rewolucyjne zmiany. W trakcie pięciu miesięcy nad projektem pracowało kilka zespołów roboczych, a poszczególne elementy nowego portalu testowało łącznie ponad tysiąc wybranych użytkowników epulsa. W efekcie powstał prawie całkowicie nowy serwis społecznościowy.
Zmiany dokonane w epulsie mają wymiar nie tylko wizualny i funkcjonalny, ale dotyczą również charakteru serwisu
Zmiany dokonane w epulsie mają wymiar nie tylko wizualny i funkcjonalny, ale dotyczą również charakteru serwisu

Pierwszym widocznym elementem zmiany wizerunku serwisu jest jego nowe logo, które zostało zaprojektowane zgodnie z trendami młodzieżowej estetyki. Wraz z logo całkowicie zmieniono layout serwisu. Nowa szata graficzna ma lepiej korespondować z nowym charakterem epulsa. Zgodnie z przyjętą strategią serwis ma mieć bardziej dynamiczny i ostry charakter, ma być skierowany do kreatywnej młodzieży, która nie boi się zdecydowanego wyrażania swojego stylu.

Największe zmiany zaszły w profilach użytkowników, które są newralgicznym miejscem dla każdego użytkownika i stanowią jego stronę domową na epulsie. Nowa grafika, nowe funkcje, nowy sposób prezentacji profilu. Nowy epuls.pl posiada nową strukturę. Niektóre sekcje zostały zmienione, inne połączone, co wpłynęło na sposób poruszania się po stronie serwisu. Dużą zmianą jest stworzenie jednej sekcji Rozrywka, która łączy rozproszone do tej pory miejsca serwisu poświęcone zabawie.

Zmiany dokonane w epulsie mają wymiar nie tylko wizualny i funkcjonalny, ale dotyczą również charakteru serwisu. Nowy epuls.pl chce się mocniej zaznaczyć na internetowej scenie adresowanej do młodego, nastoletniego użytkownika. Nowa polityka serwisu zakłada silniejsze wspieranie młodzieżowych inicjatyw, więcej miejsca będzie poświęcone na młodzieżowe trendy i na to co najbardziej wpływa na życie nastolatków. Już teraz serwis współpracuje z organizacją Ponton zajmującą się edukacją seksualną, wspiera wysiłki muzyczne młodych ludzi i angażuje się na scenie hip-hopowej, współpracuje z grupą gdańskich graficiarzy czy organizuje imprezy użytkowników.