Reklama serwisu opiera się przede wszystkim na marketingu szeptanym. Wykorzystując fakt wzajemnego przesyłania sobie linków do cytatów jak i całego serwisu budowana jest baza użytkowników.Doraźnym celem serwisu jest zbudowanie bazy wiernych odwiedzających, który oprócz generowania ruchu będą również współtworzyć serwis, a w przyszłości być może również pomagać monetaryzować ruch.
Serwis jest przykładem wdrożenia, opartego na technologii opensource – Ruby on Rails.
Ekonomista, Prawnik oraz Informatyk spierali się, czy warto mieć kochankę.
Ekonomista: Nie warto, trzeba kupować prezenty i dla żony, i dla kochanki – za drogo wychodzi.
Prawnik: Nie warto. Z prawnego punktu widzenia jest to nielegalne, w razie rozwodu żona wszystko zabiera…
Informatyk: Warto. Żona myśli, że jestem z kochanką, kochanka myśli, że jestem z żona, a ja mogę posiedzieć przy komputerze.