Mobilna wersja systemu ING jest dostępna dla wszystkich klientów korzystających z autoryzacji kodami SMS i IVR (serwis HaloŚląski). Korzystanie z nowego kanału transakcyjnego nie wymaga dodatkowej aktywacji. Zachowane zostały dotychczasowe zasady logowania – klient korzysta z tego samego identyfikatora użytkownika oraz hasła, jak w przypadku podstawowej wersji systemu internetowego. Bezpieczeństwo wymienianych danych gwarantuje szyfrowanie połączenia protokołem SSL.
W wersji systemu ING BankOnLine przeznaczonej dla urządzeń mobilnych można m.in. sprawdzić dostępne saldo i historię rachunku, listę transakcji oczekujących na księgowanie oraz blokad na rachunku. W systemie udostępniane są także szczegółowe informacje o posiadanych kartach kredytowych. Klient może także zrealizować dowolny przelew, zarówno wcześniej zapisany, jak nigdy wcześniej nie realizowany. W wersji mobilnej systemu można również doładować telefon lub spłacić kartę kredytową.
Wraz z udostępnieniem przez ING Bank Śląski kanału bankowości mobilnej uruchomiony został serwis internetowy Banku przystosowany do przeglądarek telefonów komórkowych. Pod adresem http://lajt.ingbank.pl dostępna jest mobilna wersja serwisu informacyjnego, pozwalająca m.in. w szybki sposób znaleźć najbliższy oddział lub bankomat, sprawdzić aktualny kurs walut czy zapoznać się z aktualną ofertą banku.