Łatwe zamawianie części zamiennych do drogich urządzeń Logitech
To po prostu może się zdarzyć: w trakcie wymiany baterii klapka od myszy spada na ziemię. Odwracamy się, rozdeptując tę małą, ale istotną część. Mamy problem, gdy – tak jak w tym przypadku – w związku z uszkodzeniem bądź zgubieniem małej części wartej kilka groszy stajemy przed koniecznością wyrzucenia drogiej myszy czy klawiatury. Właściciele produktów firmy Logitech mają szczęście: producent oferuje własny serwis części zamiennych. Trzeba jednak przyznać, że Logitech nieźle ukrył usługę w zakamarkach swojej strony domowej. Ale możemy wykorzystać skrót: na stronie internetowej Logitech (www.logitech.com) klikamy znajdujący się w sekcji »Centrum wsparcia« odnośnik »Pomoc i FAQ«. Na nowo otwartej stronie w polu »Wyszukaj według słowa kluczowego« wpisujemy »8643« bądź »części wymienne«. Teraz otwieramy odnaleziony artykuł, w którym między innymi zostały zawarte informacje dotyczące dostępnych oraz niedostępnych części zapasowych. Mniej więcej pośrodku artykułu znajdziemy odnośnik do formularza pocztowego, za pośrednictwem którego złożymy zamówienie.03.06.2009|Przeczytasz w 1 minutę