– Wciąż powiększamy liczbę kanałów, dzięki którym będziemy mogli skutecznie komunikować się z mieszkańcami. Młodzi ludzie, z którymi rozmawiam, zwracają szczególną uwagę właśnie na Internet jako najlepsze źródło informacji. Poprzez obecność na Blipie, chcemy zwrócić uwagę młodych radomian na to co dzieje się w mieście – powiedział Andrzej Kosztowniak, prezydent Radomia. – Jestem jednak pewien, że każdy, bez względu na wiek, kto odwiedzi radom.blip.pl znajdzie dla siebie coś interesującego – dodał.
– Blip staje się coraz bardziej popularny wśród internautów, ale także coraz częściej jest wykorzystywany przez same media czy znane osoby – powiedział Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu GG Network, wydawcy Blipa. – Cieszymy się, że Radom idzie z duchem czasu i pokazuje innym miastom, jak można efektywnie i co ważne bezpłatnie korzystać z najnowszych zdobyczy techniki. Dzięki Blipowi samorządy mogą lepiej komunikować się z mieszkańcami i prowadzić otwarty, publiczny dialog.
Pierwszą okazją do BLIPowania są Dni Radomia, które rozpoczęły się 19 czerwca. Każdy, kto dołączy do grona przyjaciół Radomia na BLIPie, jest na bieżąco informowany o tym co dzieje się w czasie święta miasta.