ZyXEL rozpoczyna kampanię reklamową sieciowych bram bezpieczeńśtwa

Groźne spojrzenia drapieżników – wilka, niedźwiedzia i pająka – to reklamy promujące serię produktów z linii ZyWALL USG – kompleksowe bramy bezpieczeństwa UTM, które służą do zintegrowanej ochrony sieci komputerowych. Urządzenia te dedykowane są dla średnich i małych przedsiębiorstw, którym zależy na wysokich standardach bezpieczeństwa, uzyskanych bez utrzymywania rozległego zaplecza IT.
Firma ZyXEL powstała w roku 1989 na Tajwanie
Firma ZyXEL powstała w roku 1989 na Tajwanie

“Wiele osób sprowadza zagrożenia sieciowe do możliwości zainfekowania komputerów nieznanym dotąd wirusem. Stąd popularność oprogramowania antywirusowego. Niewielu jednak użytkowników tak naprawdę zdaje sobie sprawę z całej gamy zagrożeń występujących w sieci. Komputery, głównie w firmach, atakowane są na przeróżne sposoby” – mówi Marcin Michalski, Country Manager ZyXEL Communications Poland. – “Stąd pomysł użycia wizerunku drapieżników w reklamach, które mają zwrócić uwagę na kwestię bezpieczeństwa firmowych sieci komputerowych” – dodaje.

Kreację kampanii opracowała czeska agencja Aboxs. Trzeba przyznać, że zwłaszcza ten pająk wygląda przeuroczo.