Przeprowadź wideokonferencję prasową przez Internet

Wideokonferencja to dla dziennikarzy przede wszystkim oszczędność czasu, bowiem udział w tradycyjnej konferencji oznacza nawet kilkugodzinną nieobecność dziennikarza w redakcji. W przypadku wideokonferencji można wysłuchać prezentacji oraz zadawać pytania bez wstawania z fotela.
Pierwsza wideokonferencja odbędzie się w środę 7 października w związku z targami Keep Poland Working organizowanymi przez agencję Neuron
Pierwsza wideokonferencja odbędzie się w środę 7 października w związku z targami Keep Poland Working organizowanymi przez agencję Neuron

Wideokonferencja może być wykorzystana przez klientów agencji Neuron na kilka sposobów. Przede wszystkim mogą traktować usługę jako uzupełnienie tradycyjnej konferencji – umożliwiając udział w niej dziennikarzom, którzy nie mogli dotrzeć na miejsce. Możliwe jest także zorganizowanie spotkania wyłącznie przez Internet, co ma uzasadnienie w przypadku konieczności organizowania częstych briefingów, np. w trakcie sytuacji kryzysowej lub znacznej odległości dzielącej prelegenta od dziennikarzy.

System wideokonferencyjny agencji Neuron został wykonany w oparciu o technologię netPR.pl. To pierwszy system do transmisji obrazu i dźwięku opracowany od początku z myślą o branży PR. Został zaprojektowany tak, by jak najwierniej oddać to, co dzieje się w trakcie tradycyjnej konferencji prasowej. Dziennikarze będą więc widzieć i słyszeć w bardzo dobrej jakości prelegenta na ekranie komputera, wyświetlane w trakcie konferencji prezentacje oraz będą mogli zadawać pytania poprzez czat.

Zapis konferencji może zostać udostępniony w biurze prasowym agencji. Zarchiwizowana konferencja obejmuje nie tylko przekaz audio/wideo ale również zsynchronizowany z nim pokaz slajdów.

Ceny usługi zaczynają się od 2000 zł netto za transmisję i obsługę wydarzenia (zaproszenia, powiadomienia SMS, udostępnienie sprzętu oraz archiwizacja konferencji).