– Zastosowany w porównywarce system geolokalizacji umożliwia odnalezienie na mapie sklepu najbliżej miejsca zamieszkania. Natomiast system ocen użytkowników, dotyczący zarówno marketów jak i produktów, ułatwia podjęcie decyzji, gdzie zrobić zakupy. Opinie i komentarze mogą dotyczyć produktów i poziomu satysfakcji z kontaktu ze sklepami. – mówi Jarosław Ruciński, kierownik projektu.
W serwisie znaleźć można także informacje dotyczące promocji, nowości, sposobów płatności, transportu, czasu dostawy, możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru. Atutem witryny są Poradniki zakupowe, dzięki którym można lepiej przygotować się do wyboru określonego produktu. Podobną rolę pełni dział Pomysły na prezenty, ułatwiający wybór upominku (prezenty widoczne są w grupach, ułożonych według relacji rodzinnych: dla mamy, dla taty, a także według pasji i wieku).