Współpraca serwisu z portalem Nasza-klasa.pl ma na celu zwiększenie efektywności ogłoszeń o pracę publikowanych na GazetaPraca.pl oraz dalsze wzmocnienie wizerunku serwisu rekrutacyjnego.
– Cieszymy się, że partnerem GazetaPraca.pl został portal Nasza-klasa.pl, skupiający liczne grono użytkowników aktywnych na rynku pracy oraz młodych, którzy już wkrótce będą poszukiwać pracy. Dzięki tej współpracy dotrzemy z ogłoszeniami rekrutacyjnymi do nowych grup kandydatów, co, wierzymy przyczyni się do zwiększenia skuteczności akcji rekrutacyjnych prowadzonych przez pracodawców współpracujących z GazetaPraca.pl – mówi Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Grupy Gazeta.pl.
– Wspólnie z GazetaPraca.pl damy Użytkownikom NK narzędzie, dzięki któremu będą mogli dopasować ofertę informacyjną naszego partnera do własnych potrzeb. Naszą propozycję skierujemy do grupy potencjalnie najbardziej zainteresowanej rynkiem pracy i zaproponujemy szeroki wachlarz opcji personalizacji przekazu. Samo narzędzie będzie rozwijane w miarę postępu współpracy – dodaje Dominik Czarnota, pełnomocnik zarządu ds. e-commerce Naszej Klasy.
Podpisana między serwisami umowa zakłada także prowadzenie wspólnych aktywności marketingowych serwisu GazetaPraca.pl z portalem Nasza-klasa.pl.