Microsoft rozpoczyna więc kampanię, aby przekonać ludzi, że nowsze przeglądarki internetowe firmy są znacznie lepiej przystosowane do przeglądania nowoczesnych witryn i multimediów, a poza tym są bezpieczniejsze.
Zobacz również: Wojny przeglądarek!
– Chcemy pomóc ludziom zrozumieć, jak można uchronić się przed realnymi zagrożeniami inżynierii społecznej, oraz zrozumieć, w jaki sposób Internet Explorer 8 pozwoli kontrolować prywatność użytkownika w Sieci – mówi Ryan Servatus, starszy manager ds. Internet Explorera.
Jednym z głównych powodów, dlaczego IE6 wciąż ma tak ogromny udział w rynku, jest fakt, że sprzedawany był wraz z systemem Windows XP – jak wiemy, w tej chwili najpopularniejszym OS-em na rynku. Wiele osób nie korzysta zaś z automatycznych aktualizacji, więc do tej zostają z IE6.
Zobacz także: Najlepsze przeglądarki i ich dodatki
Największym wyzwaniem dla Microsoftu będzie jednak przekonanie przedsiębiorstw do zmiany przeglądarki na nowszą – z nadzieją, iż ta zmiana obejmie “przy okazji” cały system operacyjny.