– Wygląda na to, że Apple dalej ma zamiar stosować politykę zakazów na ich urządzeniach, przez co tracą i dostawcy treści, i konsumenci. W przeciwieństwie do innych czytników e-booków, korzystających z formatu ePub, iPad tego formatu nie obsłuży przez zabezpieczenia DRM. A bez obsługi Flasha, jego użytkownicy nie będą mieli dostępu do bogatej oferty usług w Internecie, w tym ponad 70 procent gier i 75 procent klipów wideo. Jeżeli chcesz się połączyć iPadem z witryną Disney’a, Hulu, Miniclip, Farmville, ESPN, Kongregate, JibJab a także milionów innych, to masz pecha. Adobe wraz z ponad 50 partnerami pracuje nad Open Screen Project, by umożliwić programistom i dostawcom treści możliwość przekazywania informacji na jakiekolwiek urządzenie, by klienci mieli wolny dostęp do ich ulubionych interaktywnych mediów, treści i aplikacji, niezależnie od używanego przez nich urządzenia – czytamy w oświadczeniu.
Czytaj też: Wielka Premiera iPada