Już na pierwszy rzut oka widać, że Yahoo! znacznie odstaje od pozostałej trójki, biorąc pod uwagę różnorodność oferty. Drugi wniosek jest taki, że żadna z firm nie oferuje wszystkiego – każdej brakuje czegoś w ofercie.
I tak Google nie posiada jeszcze żadnego sprzętu do odtwarzania muzyki, ani muzycznego sklepu. Nie weszło również w segment gier komputerowych – ani sprzętu, ani oprogramowania. Microsoft nie skonstruował jeszcze tylko telefonu komórkowego. Apple natomiast ma najwięcej zaległości – w segmencie wyszukiwarek, portali społecznościowych, newsów, map internetowych oraz konsoli do gier.
Teraz można zacząć przyjmować zakłady, która z firm jako pierwsza wypełni puste pole w tabelce, wprowadzając na rynek swój produkt w opuszczonym do tej pory segmencie. Być może będzie to Microsoft, który nieoficjalnie pracuje już nad smartfonem marki Zune.
Czytaj również: Czy Google i Microsoft wykończą się nawzajem?