Co ciekawe, badania na tym się nie zakończyły. Przeanalizowano również efektywność marketingu Apple’a – wyniki są zaskakujące. 59 procent mieszkańców Bliskiego Wschodu myśli, że przy pomocy iPada można zadzwonić. Europejczycy i Amerykanie też nie pozostają w tyle – 37 procent Niemców, 40 procent Duńczyków i 36 procent Amerykanów twierdzi, że iPad jest telefonem. Wielu z nich myśli również, że urządzenie posiada kamerkę internetową i potrafi wykonywać wideopołączenia.
Warte odnotowania są również kwoty, jakie konsumenci chcieliby przeznaczyć na zakup iPada. Arabowie są w stanie przeznaczyć od 160 do 320 dolarów, czyli znacznie mniej niż proponowana cena przez Apple’a. Amerykanie są nieco hojniejsi, bowiem wydaliby od 300 do 400 dolarów. Europejczycy wydają się w tym towarzystwie najbardziej rozrzutni – mogą wydać na tablet Apple’a od 410 do 630 dolarów.
A wy kupicie nowy tablet Apple’a?