Płatności w systemie PayPal staną się ponadto dostępne jako opcja płatności za kredyty na Facebooku (Facebook Credits), które przechodzą właśnie fazę testów beta w niewielkiej liczbie gier i aplikacji, z myślą o zapewnieniu użytkownikom szybkiej i wygodnej metody zakupu towarów wirtualnych. Kredyty służą również do płacenia za prezenty w Sklepie z prezentami na Facebooku.
— W miarę rozwoju naszej działalności reklamowej i platformy zastosowań reklamowych, wśród życzeń od reklamodawców i twórców aplikacji z całego świata znajdowaliśmy coraz częściej potrzebę korzystania w całym Facebooku z systemu PayPal — mówi Dan Levy, dyrektor działu operacji finansowych serwisu Facebook. — Chcemy w całym naszym serwisie zapewnić użytkownikom, deweloperom i reklamodawcom rozwiązanie szybkie i godne zaufania, a współpraca z jednym ze światowych liderów w dziedzinie płatności internetowych nam to umożliwia – dodaje.
— Mówiąc najprościej, cała działalność firmy PayPal skupia się wokół płatności. Ułatwiamy klientom wysyłanie i odbieranie płatności przez Internet w 24 walutach i na 190 rynkach świata — stwierdza Osama Bedier, wiceprezes działu platform i technologii wschodzących firmy PayPal. — Twórcy aplikacji na Facebooku od zawsze wybierali i wybierają system PayPal do płacenia za towary wirtualne. Bardzo cieszy nas zbliżenie naszych relacji w bezpośredniej współpracy z serwisem Facebook, jak również perspektywa wsparcia rozwoju jego reklamowo-deweloperskich ekosystemów – dodaje.