Już w pierwszym tygodniu po starcie serwisu użytkownicy mieli okazję przekonać się, że rywalizacja z innymi w grach logicznych budzi wielkie emocje. Twórcy serwisu spodziewają się, że zabawa stanie się jeszcze bardziej ekscytująca, kiedy do gry weszły prawdziwe pieniądze.
W tej chwili użytkownicy mogą sprawdzić się w dwóch grach: MemoGramol oraz SudokuGramol. Dużą popularnością cieszą się również quizy dotyczące gwiazd muzyki i filmu.
Darmowa i szybka rejestracja w serwisie pozwala bawić się jednocześnie z graczami z całej Polski, którzy lubią rozwiązywać łamigłówki i rywalizować ze sobą. Fani seriali i filmów mogą sprawdzić swoją wiedzę w quizach tematycznych dotyczących ulubionych bohaterów i ich przygód. Quizy dotyczą także wielu dziedzin naszego życia, np. kultury lub sportu.
– Wyobraź sobie, że grasz w Koło Fortuny lub Milionerów każdego wieczoru i wygrywasz pieniądze. Między innymi tego typu wirtualne teleturnieje będzie oferował Gramol.pl – dodaje pomysłodawca serwisu Rafał Bugajski.
Serwis Gramol.pl wpisuje się w trend tzw. Social Gaming, czyli wspólnej gry członków sieci społecznościowych. Projekt powstał w ramach Startup School – pomysłu Rafała Agnieszczaka, twórcy m.in. Fotka.pl czy Swistak.pl.