,,Internetowa Rewolucja” ma na celu edukację i aktywizację w sieci sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W założeniu, cała akcja ma wpłynąć na zwiększenie konkurencyjności całej polskiej gospodarki w czasach kryzysu. Wg badania MillwardBrown SMG/KRC przeprowadzonego pod koniec zeszłego roku aż 66% polskich firm z sektora MŚP nie posiada strony internetowej, a jeszcze więcej nie reklamuje się w żaden sposób w sieci. Google za darmo przekazuje przedsiębiorcom kupony AdWords o wartości 250 zł. Aby z nich korzystać trzeba założyć kampanię reklamową oraz doładować konto (pre-paid) kwotą 40 zł.
Niestety założenie i poprowadzenie kampanii AdWords dla niezaawansowanych użytkowników jest trudnym zadaniem, dlatego agencja Kompan.pl za darmo wspiera przedsiębiorców, którzy chcą spróbować swoich sił w Internecie. Po zgłoszeniu się do Kompan.pl, jej pracownicy zrobią wszystko za przedsiębiorcę, tak aby mógł on wykorzystać kupon Google’a, a dodatkowo poprowadzą wstępną kampanię reklamową.
– W Polsce jest prawie 16 milionów użytkowników internetu, a ponad 80 % z nich deklaruje, że sprawdza w sieci opinie i ceny produktów przed ich zakupem. Małe i średnie przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na nieobecność online, bo byłaby to czysta strata potencjalnych klientów – mówi Mateusz Ostachowski z Kompan.pl – Dlatego wspieramy akcję,,Internetowa Rewolucja” i mamy na celu pomoc przedsiębiorcom w aktywizacji ich firm w sieci – dodaje.
Agencja Kompan.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tytułu pomocy przedsiębiorcom w założeniu i poprowadzeniu wstępnej kampanii w sieci AdWords. Aby skorzystać z pomocy konsultantów Kompan.pl trzeba zarejestrować się pod adresem: http://lp.kompan.pl/lead/index/lp/62aafdbbe0d33601ba2273616ba13466 Akcja,,Internetowa Rewolucja” jest wspólnym przedsięwzięciem Google Polska i Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i trwa do 31.03.2010