Według inwestorów, EA zacznie oferować dużo obszerniejsze wersje demonstracyjne, pozwalające na dużo więcej zabawy, niż dotychczas. W zamian za to będzie jednak trzeba uiścić drobną opłatę (10-15 dolarów). – EA pracuje nad kilkoma projektami, których celem jest dostarczanie klientom dodatków zarówno przed jak i po premierze pełnych produktów. Jednakże jak na razie nie została ustalona żadna spójna strategia cenowa dotycząca całego portfolio EA. Wiele z propozycji zawiera także produkty oparte na modelu free-to play, analogicznym do tego zastosowanego w Madden Ultimate Team, Battlefield Heroes i Battlefield 1943. Żadna z tych propozycji nie zakłada jednak płacenia przez klientów za zwykłe, tradycyjne, wersje demo – komentuje Jeff Brown z Electronic Arts.
Płatne wersje demonstracyjne gier od EA
Wersje demonstracyjne gier to materiały promocyjne, które mają zachęcić nas do zakupienia tytułu. Zwykle to są bardzo okrojone wersje gier, zawierające na przykład tylko jeden poziom, lub umożliwiające zabawę tylko przez godzinę. Electronic Arts, zdaniem firmy Wedbush Morgan, zmieni nieco tę filozofię.23.03.2010|Przeczytasz w 1 minutę