Ponad cztery miliony firm zgłosiły już prawa do swoich Stron miejsc w Google, dzięki Centrum Firm Lokalnych. Umożliwiało im ono zweryfikowanie istniejących i dodanie nowych informacji o firmie, dodanie godzin pracy, zdjęć, filmów wideo czy ofert. Pozwoliło również na kontakty z klientami i zdobycie wiedzy przydatnej przy podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych. Miejsca Google nadal będą oferować te same narzędzia, ale wprowadzono również kilka nowych funkcji, jak np. ustawienia obsługiwanych obszarów, za pomocą których będziecie mogli wskazać, na jakim obszarze działa twoja firma, czy możliwość przeglądania statystyk odwiedzin Strony miejsca.
Bezpłatna informacja i możliwości zarządzania obecnością firm na mapach Google
We wrześniu zeszłego roku Google wprowadziło Strony miejsc dla ponad 50 milionów lokalizacji na całym świecie, aby ułatwić internautom podejmowanie decyzji, od wyboru restauracji czy hotelu po miejsca użyteczności publicznej jak muzea, szkoły i parki. Strony miejsc łączą informacje z najlepszych źródeł z sieci, prezentując zdjęcia, opinie i kluczowe informacje, np. aktualności i oferty od właścicieli firm.21.04.2010|Przeczytasz w 1 minutę