Wydania elektroniczne wygrywają z prasą tradycyjną ceną oraz szybkością dotarcia do czytelnika. Ceny są niższe, niż w przypadku tradycyjnych wersji, a nowe wydania są dostępne jeszcze zanim papierowe gazety i czasopisma trafią do kiosków. Osoby, które chciałyby przekonać się, jak czyta się prasę na iPadzie, mogą wybierać spośród licznych darmowych egzemplarzy.
– Bacznie obserwujemy rozwój urządzeń, dzięki którym e-wydania stają się naprawdę mobilne i wykorzystują wszystkie swoje atuty. Bez wątpienia iPad ma w tym momencie największe szanse, by dokonać prawdziwego skoku jakościowego na rynku e-prasy – komentuje Piotr Żychliński, prezes eGazety.pl. –Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak dynamicznie rozwija się branża cyfrowych publikacji, wciąż poszukujemy nowych rozwiązań dla czytelników – dodaje.
Teraz musimy tylko zaczekać na polską premierę tabletu Apple’a…