– Ludzie myślą o świecie telewizji i świecie internetowych filmów, jako o dwóch różnych programach dystrybucji wideo. Ale co, jeśli każdy telewizor jest podłączony do Sieci przez WiFi i ma przeglądarkę? Jakie są wtedy możliwości dystrybucyjne? Co będzie, gdy te dwa światy się ze sobą połączą w jedność? W zamian, będzie tylko jeden świat – świat wideo, i ludzie zewsząd umieszczać będą reklamy wbrew wszystkiemu i nie będzie różnicy. Tak właśnie będzie w przyszłości – powiedział Hurley.
CEO YouTube’a zwrócił uwagę również na to, że zanikające różnice między sposobem obcowania z telefonami komórkowymi, komputerami i telewizją, pozwolą rozszerzyć dystrybucję rentownych strumieni wideo. – Więcej minut na naszej stronie, to więcej pieniędzy – twierdzi Hurley, mówiąc o zwiększeniu oglądalności YouTube’a nawet do 5 godzin dziennie przez jednego użytkownika.