– NK to największy serwis społecznościowy w Polsce, zrzeszający 14 milionów aktywnych internautów, w tym także osoby żywo zainteresowane sportem – kanały na Śledziku poświęcone tej tematyce obserwuje blisko 700 tys. osób. TVP będzie pokazywać mecze w otwartym paśmie, a na NK zaprezentowane zostaną profile drużyn z najświeższymi informacji o nich. Internauci uzyskają dostęp do materiałów wideo bezpośrednio z boisk i zgrupowań przygotowanych przez dziennikarzy TVP – mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu do spraw marketingu i PR NK.
Najważniejszym elementem akcji będzie oficjalne konto Mistrzostw Świata. Profile poszczególnych drużyn staną się swoistymi bankami wiedzy o zawodnikach i krajach. Umożliwią one kibicom: zrzeszanie się, śledzenie i komentowanie najświeższych wydarzeń oraz poznawanie innych osób z tą samą pasją. Kibiców czekają też liczne konkursy i plebiscyty zogniskowane wokół tematyki mundialowych profili.
W czasie trwania mistrzostw, NK stworzy ranking popularności drużyn. Jego celem będzie sprawdzenie, która z zakwalifikowanych drużyn ma najwięcej fanów wśród polskich internautów. Pozycja w rankingu będzie zależeć od liczby użytkowników zgromadzonych wokół profilu drużyny.
Kibice zintegrowani wokół profili będą mieli możliwość śledzenia najnowszych informacji i oglądania materiałów wideo udostępnianych w Internecie przez portal sport.tvp.pl.