– Naszym celem jest katalizowanie tworzenia nowych pomysłów i modeli produkcyjnych wśród naszych najbardziej oryginalnych i innowacyjnych partnerów, dzięki czemu skorzysta na tym cały przemysł. Te dodatkowe dotacje pozwolą naszym partnerom na zainwestowanie w lepsze kamery, osiągnięcie wyższej jakości produkcji, poszerzenie działań marketingowych, zatrudnienie większego personelu lub po prostu najęcie większej ilości utalentowanych osób. Cokolwiek, co pomoże na ewolucję sztuki, biznesu i całej kreatywnej społeczności – jak pisze odpowiedzialny za partnerstwa YouTube’a George Strompolos.
YouTube skontaktuje się z odpowiednimi partnerami, opierając się na ilości wyświetleń filmów, ilości subskrypcji, tendencjach wzrostowych, zaangażowaniu społeczności i zdolności produkcyjnej. Osoby, z którymi się skontaktuje, będą mogły się ubiegać o dotacje. Każda prośba będzie rozpatrywana osobno, na podstawie atrakcyjności dotowanego projektu.
Dodatkowo, odtwarzacz YouTube’a od dziś obsługuje standard 4K, znany z kin IMAX, czyli rozdzielczość 4 096 x 3 072. Ktoś ma odpowiednie łącze internetowe, by to odtworzyć… ?