W samych tylko Stanach Zjednoczonych sprzedano 796 000 tych urządzeń. Na szczęście odnotowano “tylko” 10 wypadków – w żadnym z nich nie ucierpiało dodatkowe mienie ani zdrowie posiadacza. Modele, które można zwrócić, to 200W, 250W, 260W, seria 7xx i 7xxT.
Aktualizacja:
W celu określenia, czy dane urządzenie jest obciążone wadą, użytkownicy proszeni są o odwiedzenie strony http://www.garmin.com/nuvibatterypcbrecall. Zostaną poproszeni o podanie numeru seryjnego urządzenia nüvi, a jeśli ich samochodowa nawigacja Garmin posiada wspomniany defekt, wówczas otrzymają instrukcje, w jaki sposób przesłać urządzenie nüvi do naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Garmin dokona wymiany baterii, a następnie zwróci urządzenie klientowi bez pobierania jakichkolwiek opłat.
W przypadku braku dostępu do Internetu, dla użytkowników nawigacji Garmin dostępna jest infolinia. Po numerem telefonu 00-800-441-24-54 uzyskają oni wszelkie niezbędne informacje dotyczące naprawy wadliwych urządzeń.