Grupy to projekt, który umożliwi Użytkownikom zrzeszanie się w kręgach zainteresowań. Internauci od początku istnienia portalu wykorzystywali do tego celu takie narzędzia jak fikcyjne profile czy szkoły w tzw. “Nibylandii”. Aktualnie NK wprowadza produkt, który został zaprojektowany jako narzędzie służące do komunikacji wielu użytkowników, których łączy wspólne zagadnienie. – Mamy nadzieję, że z czasem Grupy w naturalny sposób zaspokoją te potrzeby użytkowników, które nie w pełni wypełniały uboższe funkcjonalnie konta fikcyjne – dodaje Gajewska.
Grupy umożliwią też obecność w NK firm na większą skalę. Dzięki nim, również przedsiębiorstwa będą mogły budować społeczności wokół swoich marek w największym portalu społecznościowym w Polsce. Serwis przygotowuje dodatkowe opcje dla przedsiębiorców, których celem jest uatrakcyjnienie obecności firm w NK. W niedalekiej przyszłości będą one proponowane przedsiębiorcom zakładającym Grupy na NK.
Po zakończeniu testów funkcjonalność będzie wyposażana w kolejne opcje i mechanizmy.