“
Każdy ma marzenia, ale nie każdy ma szansę je zrealizować,”
– powiedział Piotr Pągowski, dyrektor działu Consumer & Online w polskim oddziale firmy Microsoft. –
“Dlatego też, wspólnie z Fundacją “Mam Marzenie” chcemy spełnić życzenia siedmiu wspaniałych Marzycieli. Część dochodów ze sprzedaży legalnych wersji Windows 7 zostanie przeznaczonych na ten szczytny cel. Mam nadzieję, że dzięki naszemu wspólnemu zaangażowaniu uda nam się spełnić życzenia Przemka, Pauliny, Elizy, Hani, Michała, Piotrka i Damiana”
.
Wsparcie działań Fundacji ma na celu spełnienie życzeń dzieci ciężko i przewlekle chorych. Każde z siedmiu wybranych dzieci ma jedno “marzenie życia”. W ich realizacji towarzyszą dziecku rodzice i opiekunowie, a całość tych działań ma na celu niesienie małym, z reguły bardzo chorym pacjentom uśmiechu i dawanie im nadziei.
“Fundacja “Mam Marzenie” zajmuje się spełnianiem marzeń dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Poprzez swoją działalność, chcemy dostarczyć chorym dzieciom niezapomnianych wrażeń, które pozwolą choć na chwilę zapomnieć o cierpieniu, wniosą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. W ciągu 7 lat istnienia Fundacji udało nam się spełnić ponad 3000 dziecięcych marzeń,”
– powiedziała Magdalena Zagrajek, Koordynator Oddziału Warszawskiego Fundacji “Mam Marzenie”.
– “W tym roku, z okazji pierwszych urodzin Windows 7, firma Microsoft spełni marzenia 7 naszych podopiecznych. Dzięki akcji “Windows 7 spełnia 7 życzeń” kolejne dzieci będą mogły doświadczyć magii marzeń!”
Do akcji firmy Microsoft oraz Fundacji “Mam Marzenie” przyłączyli się także producenci sprzętu komputerowego, firmy Acer, Asus, HP i Samsung, którzy przekażą 8 komputerów dla Marzycieli oraz spełnią kolejne życzenia podopiecznych Fundacji “Mam Marzenie”.
Wspólna inicjatywa Fundacji “Mam marzenie” oraz Microsoft “Windows 7 spełnia 7 życzeń” zbiega się w czasie z pierwszymi urodzinami Windows 7 oraz uruchomieniem kampanii promującej legalne oprogramowanie i zwrócenie uwagi na konieczność ochrony własności intelektualnej. W kampanii biorą udział przedstawiciele środowisk, dla których kwestia legalności jest bardzo ważna. Należą do nich przedstawiciele polskiej blogosfery – Maciej Budzich i Natalia Hatalska, środowiska aktorskiego – Joanna Orleańska oraz firmy Microsoft – Patryk Góralowski. Więcej informacji o kampanii oraz akcji “Windows 7 spełnia 7 życzeń” można znaleźć na stronie www.facebook.com/Windows.Polska.
W ramach kampanii urodzinowej, która potrwa do końca grudnia, na rynku pojawią się promocyjne paczki Windows 7 w cenie 349 zł, które będą oznaczone specjalnym logo Fundacji “Mam Marzenie”.
Każdy może spełnić marzenie dzieci, kupując oryginalny system operacyjny Windows 7. Część dochodów ze sprzedaży zostanie przekazanych na spełnienie siedmiu życzeń podopiecznych Fundacji “Mam Marzenie”:
- czteroletniego Przemka, który chce wyruszyć na spotkanie z delfinami – Marzenie Przemka;
- szesnastoletniej Pauliny, która marzy o profesjonalnym aparacie cyfrowym – Marzenie Pauliny;
- ośmioletniej Elizy, która chce pojechać do Disneylandu – Marzenie Elizy;
- szesnastoletniej Hani, która marzy by pojechać do SPA w Portugalii – Marzenie Hani;
- dziewięcioletniego Michała, który chciałby dostać nowoczesny telewizor plazmowy – Marzenie Michała;
- siedemnastoletniego Piotrka, który marzy o profesjonalnym sprzęcie DJ’a – Marzenie Piotrka;
- szesnastoletniego Damiana, który chciałby kibicować swojemu ulubionemu klubowi FC Barcelona na stadionie Camp Nou – Marzenie Damiana.
Specjalnie z myślą o nich Fundacja “Mam Marzenie” przygotowała konkurs “Moje oryginalne marzenie”, w którym chce, aby każdy z Marzycieli przedstawił swoje wyjątkowe marzenie w dowolniej formie artystycznej.
“Chcemy włączyć do akcji podopiecznych fundacji, którzy albo mają już spełnione marzenie lub czekają na jego realizację. Najistotniejsze bowiem dla nas jest to, by nasi Marzyciele nie przestawali marzyć,” – powiedziała Anna Żórawska, prezes Fundacji “Mam Marzenie”.
Fundacja przygotowała również konkurs “Jestem oryginalny, spełniam marzenia”, który skierowany jest do liceów w całej Polsce. Konkurs ma na celu krzewienie idei wolontariatu, a także zwrócenie uwagi licealistów na kwestię pomocy i solidarnego działania na rzecz potrzebujących. Firma Microsoft ufunduje nagrody dla zwycięzcy konkursu wśród Marzycieli oraz zwycięskiej szkoły.