Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura, wyświetlane będą reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, nieudane, śmieszne, mądre i mniej udane. Koneserzy docenią wstrząsające, australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii reklamy 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów reklamoteki Jean Marie Boursicot.
Dla fanów reklamowego szaleństwa Multikino przewidziało również jubileuszowe imprezy z występami DJ-ów, konkursy z nagrodami i liczne promocje.
Tegorocznym sponsorem strategicznym polskiej edycji Noc Reklamożerców 2010 jest Asus, producent komputera Asus NX 90.
Patroni: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, 4Effect PR, miesięcznik Press, Mediarun.pl, Parlament Studentów RP, Aiesec, Facebook, Gazeta Wyborcza, dziennik Metro, MTV, Onet.pl, Sympatia.pl, Planeta fm, radio Zet,
magazyn Chip
, Hiro, Stopklatka.pl, digart.pl, klubowa.pl, gowork.pl, dlastudenta.pl