Wszystkie, przedstawione powyżej prace Piotra powstawały najpierw jako szkice na papierze, zeskanowane następnie i już na komputerze, malowane w Photoshopie, przy użyciu tabletu graficznego (zresztą firmy Wacom). Jeśli mielibyście jakieś pytania do autora, to nie krępujcie się skorzystać z komentarzy, a my postaramy się go zmusić, żeby na nie odpisał.
Pełne portfolio Piotra znajduje się pod tym adresem: http://gramczasami.cgsociety.org/ AKTUALIZACJA:
Jeśli nadal jesteście zainteresowani, jak wyglądają prace Piotra na poszczególnych etapach, to mamy dla Was dobrą wiadomość. A raczej 2 obrazki. Jeśli chodzi o techniczne podejście do tworzenia, to Piotr chciałby dodać, że wszystkie projekty postaci, strojów i pojazdów są jego autorstwa. Natomiast anatomiczne elementy twarzy wspomagane są żywymi modelkami. Prace powstają w całości (nie licząc szkicu) w programie Adobe Photoshop. Proces tworzenia trwa około 20 godzin. Nawet jak na absolwenta ASP to niezły wynik.