–
Dostałem masę tweetów, maili, privów i telefonów. Ludzie składali mi kondolencje, pytali się, jak się trzymam, i tak dalej. Dajcie spokój! News Bloomberga nie jest oficjalnym stanowiskiem Microsoftu, a informacją od “dobrze poinformowanego źródła” –
pisze David McLauchlan, starszy menadżer działu rozwoju Zune’a. –
Nie mamy nic do ogłoszenia, jeśli chodzi o nowe urządzenie Zune, ale ostatnio wprowadziliśmy Zune’a HD do Kanady poprzez sklep Zune Originals i pozostajemy zaangażowani w nasze urządzenia w Ameryce Południowej. Bardzo się cieszymy z wyjątkowo pozytywnych reakcji klientów na Zune’a na Windows Phone 7 i Xboksie 360.
– czytamy w oświadczeniu McLauchlana. Dodaje on jednak, że Zune HD jest już 18 miesięcy na rynku i, mimo iż pozostanie produktem wspieranym, to jego żywot rynkowy dobiega końca. Jednak dalej będą wydawane aplikacje i gry, a player będzie dalej sprzedawany.