Nowe oblicze Netii

Zmiana wizerunkowa Netii jest wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki. Nowa identyfikacja wizualna to początek zmian, zainicjowanych wraz z ogłoszoną w styczniu nową misją firmy, opartą na dewizie “We deliver the world on-line”.
Nowe oblicze Netii

Zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej, przemyślanej koncepcji pozycjonowania marki -którą Netia chce się wyróżniać i przewodzić na rynku – było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych. Analiza znaczenia kulturowego kluczowych słów obrazujących Misję Netii (Deliver – usługowość, World – świat oraz On-line – Internet) ma pozwolić zdefiniować nowe trendy w kulturze. Tak przynajmniej uważa Netia.

– Zmiany jakie dokonały się i będą się dokonywać w Netii są świadomą i przemyślaną konsekwencją poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jaką marką chce być Netia? W zadanie to zaangażowany był cały nasz zespół. Był to długotrwały proces, wymagający wielu analiz, dyskusji i przemyśleń”.

– mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii

– “Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów”.

No cóż, powodzenia…

Więcej:reklamy