Producent telefonów myPhone zapewnia ze swej strony bardzo prosty w obsłudze telefon ze specjalnie dedykowanej serii myPhone Simple Life – urządzeń przyjaznych dla użytkownika. Model 1080 DURO o długim czasie czuwania wyposażony jest w “mówiącą” klawiaturę, proste menu wyświetlane na kolorowym, kontrastowym wyświetlaczu, głośne dzwonki, obudowę z metalu i tworzyw sztucznych oraz duże, czytelnie opisane klawisze. Posiada też przycisk SOS w tylnej części obudowy, umożliwiający kontakt z infolinią Pol-Assistance.
Działająca od ponad 17 lat na rynku usług assistance i call center firma Pol-Assistance gwarantuje natomiast całodobowy kontakt z lekarzem oraz wykwalifikowanym personelem, będącym w stanie zorganizować dostawę leków oraz udzielić informacji na temat m.in. zasad dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, placówek medycznych, profilaktyki zdrowotnej.
Promocyjna sprzedaż zestawu myPhone 1080 DURO z infolinią Pol-Assistance oraz kartą startową Play Fresh rozpoczęła się od 1 kwietnia w największych sieciach sprzedaży i potrwa przez kolejnych 6 miesięcy, a sugerowana cena detaliczna zestawu będzie niższa aż o 100 złotych od dotychczasowej ceny myPhone 1080 DURO. Telefony z pewnością wyróżnią się na sklepowych półkach charakterystyczną czerwono-żółtą obwolutą z wizerunkiem lekarza.
Właściwie w większości cytuję materiały reklamowe myPhone, ale właściwie, po zabawie z telefonem, to pozostaje mi się pod tym podpisać obiema rękami. Branża biegnie w kierunku telefonów typu Desire, Galaxy czy iPhone, i trudno się dziwić. Osobiście myPhone’a za cholerę bym nie chciał. Jego jedyny atut dla mnie to bardzo długi czas czuwania na baterii i zaskakująco nisko cena. Koniec. Ale jest to najlepszy możliwy telefon dla twojej babci lub dziadka. Nie dość, że świetnie przemyślany od strony technicznej, to jeszcze ten deal z Pol-Assistance. Brawo! Moja babcia się bardzo ucieszy!