Max Payne 3
Max opuścił Nowy Jork i pracuje jako ochroniarz rodziny Branco w brazylijskim Sao Paulo. Milioner Rodrigo Branco zajmują się nieruchomościami i ma dwójkę braci. Victor to polityk a najmłodszy Marcello to lokalny playboy. To tyle, jeśli chodzi o fabułę. Auć. A sama gra?
- Silnik Euphoria i mechanizmy Bullet Tome zostaną połączone, przez co widowiskowe uniki, czyli wizytówka serii, nie będą tylko narzuconymi animacjami, a realistyczną symulacją i interakcją z otoczeniem
- Realistyczna fizyka i wykrywanie kolizji obiektów będzie się tyczyło zarówno Maksa, jak i jego oponentów
- Bullet Cam i Bullet Time mają być widowiskowe i efektowne, ale też nie efekciarskie i nie odrywać gracza od właściwej gry
- Wbrew poprzednim doniesieniom, komiksowa narracja nie zniknie. Kadry z komiksu będą jednak animowane
- James McCaffrey ponownie wcieli się w rolę Payne’a (tak!!!)
- Max Payne będzie korzystał z walki przy użyciu systemu osłon, tak jak Gears of War, Grand Theft Auto czy Red Dead Redemption. Nie będzie się jednak na owym systemie opierał, jak wyżej wymienione gry
- Twórcy gry ponoć przyłożyli się do tego, by nie można było doczepić się żadnego szczegółu w oprawie audiowizualnej: każdy najmniejszy fragment otoczenia reaguje naturalnie na pociski, gra symuluje nawet… pocenie się postaci, przez co kropelki potu pojawiają się na ich skórze i koszulach. To samo tyczy się też krwi. Broń palna ma być animowana na niespotykanym dotąd poziomie szczegółowości
- Dużą rolę mają odegrać partnerzy i pomocnicy
Grą nie zajmuje się już Remedy. Tym niemniej czekamy! To w końcu Max Payne…