Jeśli chodzi o przychody z reklam wyświetlanych w aplikacji, to 41 procent pochodzi z Androida (o 14 procent więcej niż w ubiegłym roku) a 49 procent z iOS-a (12-procentowy wzrost). Jeśli chodzi o ilość odsłon reklam, Android już siódmy miesiąc pozostaje liderem (54 procent wszystkich odsłon), na drugim miejscu jest iOS (26 procent) a na trzecim BlackBerry (15 procent). Symbian i Windows Phone na szarym końcu z, odpowiednio, 3 i 2 procent. Wśród androidowych telefonów, najwięcej odsłon pochodzi z Motoroli Milestone (2,95 procent), jednak jeśli chodzi o markę, liderem jest tu Samsung.
Android zwalnia, iOS przyspiesza?
Według Millennial, ilość wyświetleń reklam wzrosła w iOS-ie o 18 procent w porównaniu do poprzedniego kwartału. Android odnotował mniejszy wzrost, bowiem tylko 11 procent. Cieszyć może się też Blackberry, bo wzrost wyniósł aż o 29 procent i Windows Phone, który odnotował wzrost o 31 procent. Od Androida lepszy okazał się nawet Symbian, w którym odnotowano wzrost wyświetleń reklam o 13 procent.15.07.2011|Przeczytasz w 1 minutę