– Nie mamy żadnych planów wejścia w przestrzeń smartfonów. Mamy wiele innych możlliwości… w serwerach, notebookach i teraz także w tabletach, co skupia naszą uwagę w danej chwili. Jednakże, jeśli okoliczności będą sprzyjające i zauważymy swoją szansę, z pewnością z niej skorzystamy. Teraz jesteśmy podekscytowani tym, co rynek tabletów może przynieść firmie AMD – podsumował Bergman.
AMD świadomie ignoruje smartfony
AMD świadomie zrezygnowało z segmentu smartfonów – przyznaje, że pozostawia tę sferę konkurencji, a skupić się planuje przede wszystkim na ciągle rosnącym rynku tabletów. Tu AMD zaproponuje jednostki APU (Accelerated Processing Unit) z Z-Series, które mają oferować równowagę pomiędzy wydajnością, a czasem pracy na baterii. Dlaczego jednak AMD zdecydowało się na porzucenie segmentu smartfonów? Według kalifornijskiej firmy, nie jest to tak ważny rynek jak chociażby karty graficzne. Rick Bergman, generalny menadżer ds. produktu w firmie AMD, w wywiadzie dla PC World nie wykluczył jednak wejścia jego firmy na rynek smartfonów.09.08.2011|Przeczytasz w 1 minutę