Regularna sprzedaż detaliczna rozpocznie się 15.10. Cena wyjściowa wersji 16GB to 2000 zł, za Tablet S 32GB trzeba będzie zapłacić 400 zł więcej — mówi Rafał Zych, dyrektor handlowy sklepu Matrix Media, autoryzowanego przedstawiciela Sony.
Główne parametry Sony Tablet S to m.in. 9,4-calowy ekran dotykowy, 1 GB pamięci RAM, kamera HD (5 mln pikseli) a także nadajnik podczerwieni, umożliwiający zdalne sterowanie tabletem większością domowych urządzeń multimedialnych. Ponadto oryginalny design, technologia 3G, wysoka jakość obsługi multimediów i możliwość grania na PlayStation Suite mogą sprawić, że tablet japońskiej firmy zyska wielu fanów, zwłaszcza wśród wiernych klientów sprzętu Sony.
Już wkrótce okaże się, czy Sony, startujące ze sporym opóźnieniem w tym segmencie, stanie się silną konkurencją dla kultowego iPada od Apple. Oba urządzenia lokują się bowiem na tej samej półce cenowej.