Analiza wyników dowodzi również, że mężczyźni są prawie dwukrotnie bardziej skłonni do sprzedaży swoich wspomnień niż kobiety. Do skłonności tej przyznało się aż 40% panów, podczas gdy odsetek tych osób wśród pań wyniósł zaledwie 23%.
Mimo gotowości do sprzedaży swoich cennych pamiątek mężczyźni wydają się przejawiać bardziej romantyczne podejście do swoich ulubionych wspomnień niż kobiety. 32% panów stwierdziło, że wspomnieniem wartym zachowania na 100 lat był dzień spotkania swojej małżonki lub dzień ślubu. Dla porównania odsetek kobiet podzielających tę opinię wyniósł zaledwie 26%.
Badania przeprowadzono w Europie w związku z premierą nowego produktu firmy SanDisk – przenośnego dysku Memory Vault — urządzenia zaprojektowanego z myślą o przechowywaniu danych – zdjęć, filmów czy plików, w nienaruszonym stanie nawet przez okres 100 lat.