A ty zniszczysz swoje zdjęcia za milion euro?

Wyniki badań opublikowanych przez firmę SanDisk dowodzą, że aż 69% Europejczyków nie odważyłoby się zniszczyć swoich wspomnień rodzinnych (w szczególności zdjęć i filmów), nawet w zamian za milion euro. Jednocześnie, aż 15% ankietowanych pozbyłoby się swoich cennych pamiątek już za “jedyne” sto tysięcy euro.
A ty zniszczysz swoje zdjęcia za milion euro?
A Ty zniszczyłbyś swoje zdjęcia za milion złotych?

A Ty zniszczyłbyś swoje zdjęcia za milion euro?

Analiza wyników dowodzi również, że mężczyźni są prawie dwukrotnie bardziej skłonni do sprzedaży swoich wspomnień niż kobiety. Do skłonności tej przyznało się aż 40% panów, podczas gdy odsetek tych osób wśród pań wyniósł zaledwie 23%.

Mimo gotowości do sprzedaży swoich cennych pamiątek mężczyźni wydają się przejawiać bardziej romantyczne podejście do swoich ulubionych wspomnień niż kobiety. 32% panów stwierdziło, że wspomnieniem wartym zachowania na 100 lat był dzień spotkania swojej małżonki lub dzień ślubu. Dla porównania odsetek kobiet podzielających tę opinię wyniósł zaledwie 26%.

Badania przeprowadzono w Europie w związku z premierą nowego produktu firmy SanDisk – przenośnego dysku Memory Vault — urządzenia zaprojektowanego z myślą o przechowywaniu danych – zdjęć, filmów czy plików, w nienaruszonym stanie nawet przez okres 100 lat.