Najnowszy produkt Oxycom ma umożliwiać nie tylko usprawnienie komunikacji, ale także obniżenie kosztów – warto wspomnieć, że np. w przypadku połączeń pomiędzy różnymi oddziałami tej samej firmy rozmowy w ramach jednej sieci są bezpłatne.
Jednym z podstawowych atutów e-Centrali IP PABX jest fakt, iż jest dostępna w zasadzie natychmiast po wykupieniu – w formie usługi, bez potrzeby instalacji sprzętu, zapewnienia jego utrzymania itp. Klient unika w tym przypadku kosztownego zakupu sprzętu i opłat związanych z jego instalacją. Co więcej, w razie pojawienia się dodatkowych potrzeb istnieje możliwość rozbudowy podstawowej wersji w dowolnym momencie o kolejne moduły stosownie do wzrostu potrzeb i możliwości finansowych. Rozwiązania zastosowane w IP PABX oparte są na technologii telefonii IP firmy Broadsoft.
“Korzystanie z rozwiązań hostowanych w technologii IP otwiera przed firmami zupełnie nowe możliwości – m.in. lepsze zarządzanie komunikacją w firmie oraz pozyskanie nowych funkcjonalności w elastycznym modelu kosztowym. Oxycom jest pierwszą polską firmą, która wprowadziła takie zaawansowane produkty w ofercie dla resellerów oraz operatorów, zbudowane we współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań VoIP, jakim jest Broadsoft” – skomentował Robert Ryłko, Sales Director Central Europe firmy BroadSoft.
Usługa eCentrali IP PABX dostępna jest w kilku wersjach, dopasowanych do potrzeb różnych typów przedsiębiorstw – Oxycom oferuje warianty Mini Business, Small Business oraz Corporate. Każda z nich oferuje nieco inny zakres funkcjonalności – ale w każdym przypadku ostateczna decyzja dotycząca konfiguracji należy do użytkownika, który może samodzielnie dobrać sobie optymalny dla jego firmy zestaw usług i narzędzi.
Wśród narzędzi dostępnych w ramach IP PABX warto wymienić m.in.:
- interaktywną obsługę osoby dzwoniącej (IVR),
- wielopoziomową konsolę sekretarską (przekierowanie połączeń),
- możliwość nadawania numerów wewnętrznych,
- transfer połączeń (trwające połączenie może być przekierowane na inny numer)
- wiadomości faksowe,
- pocztę głosową,
- zarządzanie liczbą połączeń,
- selektywne przekierowanie / odrzucanie wywołań,
- muzykę / informację przy połączeniu oczekującym (opcja grupowa oraz indywidualna),
- zawieszanie połączeń,
- możliwość dostarczania wiadomości z poczty głosowej w formie załącznika audio do wiadomości e-mail,
- integrację z MS Outlook.
“Nasza nowa usługa jest klasycznym przykładem nowatorskiego zastosowania w przedsiębiorstwie technologii cloud computing. Jest to obecnie jedna z najbardziej innowacyjnych dziedzin sektora IT – dość wspomnieć, że technologie chmurowe będą jednym z głównych tematów tegorocznej edycji konferencji ITU Telecom World. Chmura będzie też tematem przewodnim polskiego stoiska na ITU World 2011 – Oxycom wspomaga Ministerstwo Infrastruktury w tym przedsięwzięciu” – powiedział Jarosław Domieniuk, Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Generalny firmy Oxycom.