Producent BlackBerry oferuje płatne aplikacje za darmo jako rekompensatę za awarię

“Nasza globalna sieć wspiera potrzeby telekomunikacyjne ponad 70 milionów klientów,” powiedział RIM Co-CEO Mike Lazaridis. “Szczerze doceniamy relację z naszymi klientami. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zdobyć ich zaufanie w ciągu ostatnich 12 lat i jesteśmy zobowiązani do zapewnienia wysokiego stopnia niezawodności jakiego oczekują, zarówno dziś jak i w przyszłości.”
Producent BlackBerry oferuje płatne aplikacje za darmo jako rekompensatę za awarię
BlackBerry zawiodło przedsiębiorstwa na trzy długie dni

BlackBerry zawiodło przedsiębiorstwa na trzy długie dni

Pełen zestaw aplikacji premium będzie dostępny do pobrania z BlackBerry App World przez cztery tygodnie, od środy 19 października. W tym okresie można będzie pobrać następujące aplikacje (wkrótce lista zostanie poszerzona):

  • SIMS 3 – Electronic Arts
  • Bejeweled – Electronic Arts
  • N.O.V.A. – Gameloft
  • Texas Hold’em Poker 2 – Gameloft
  • Bubble Bash 2 – Gameloft
  • Photo Editor Ultimate – Ice Cold Apps
  • DriveSafe.ly Pro – iSpeech.org
  • iSpeech Translator Pro – iSpeech.org
  • DriveSafe.ly Enterprise – iSpeech.org
  • Nobex Radio Premium – Nobex
  • Shazam Encore – Shazam
  • Vlingo Plus: Virtual Asystent – Vlingo

Ponadto, RIM oferuje klientom korporacyjnym miesiąc bezpłatnej pomocy technicznej. Obecni klienci otrzymają miesiąc przedłużenia umowy darmowej pomocy technicznej, natomiast osoby, które nie mają obecnie umowy na wsparcie techniczne, otrzymają jeden próbny miesiąc usługi BlackBerry Technical Support Services całkowicie bezpłatnie. Dodatkowe informacje o programie oraz szczegóły na temat rejestracji będą dostępne pod adresem www.blackberry.com/enterpriseoffer.

“Jesteśmy wdzięczni naszym lojalnym klientom BlackBerry za cierpliwość”, dodał Lazaridis. “Przeprosiliśmy naszych klientów i będziemy ciężko pracować, aby przywrócić ich zaufanie. Podejmujemy natychmiastowe i zdecydowane kroki, aby zapobiec powtórzeniu się takiej sytuacji.”

W zeszłym tygodniu wielu klientów doświadczyło przerw i opóźnień w dostarczaniu usług BlackBerry przez okres około 3 dni w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Indiach i w Afryce, 1,5 dnia w Ameryce Łacińskiej i Kanadzie, zaś w Stanach Zjednoczonych – jeden dzień. Globalne zespoły pracowały przez całą dobę, aby naprawić awarię i zminimalizować wpływ na użytkowników. W czwartek, 13 października, funkcjonowanie usług wróciło do normy.