Steve Jobs wywołał kolejną rewolucję. Tym razem dotyczy ona polskiego rynku wydawniczego. Historia jego życia przygotowana w formie audio cieszy się wyjątkową popularnością, w niewielkim stopniu ustępując wydaniu drukowanemu — przekonuje Marcin Beme z serwisu audioteka.pl
Duże zainteresowanie wynika oczywiście z postaci twórcy Apple. Obserwujemy wzrost zainteresowania Polaków audiobookami i wiąże się to z wygodą ich użytkownia – tą samą “wygodą”, która charakteryzowała produkty Jobsa i decydowała o jego sukcesie.
Pierwotnie światową premierę planowano na wiosnę 2012, jednak po śmierci Jobsa, 5 października, zdecydowano o przyspieszeniu publikacji. Książka pojawiła się na rynku 24 października. Jeszcze przed zagraniczną premierą była w czołówce listy bestsellerów takich internetowych księgarni jak na przykład Amazon. W zaledwie sześć dni sprzedała się w ponad 380 tys. egzemplarzy.